Rezervare Spații

INFORMARE cu privire la rezervarea sălilor de evenimente culturale din cadrul Palatului Cultural Arad (sediul Filarmonicii Arad)

Rezervarea sălii se va aproba în baza unei cereri depusă la registratura Filarmonicii Arad sau transmisă la adresa e-mail office@filarmonicaarad.ro. Modelul de cerere este pus la dispoziție pe site-ul Filarmonicii Arad: MODEL CERERE REZERVARE SALA DE CONCERTE.

Atașat cererii, solicitantul va depune copia actului de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului în cazul SRL, PFA, II, IF/copie CIF în cazul asociațiilor.

Pe baza cererii se va întocmi un contract și se va emite factura care va fi achitată de către solicitant cu cel puțin 4 zile lucrătoare anterior datei în care va avea loc evenimentul, prin virament, în contul IBAN ROTREZ02121G365000XXX deschis la Trezoreria operativă Municipiul Arad, CUI beneficiar 3678246.

 

Vă rugăm să consultați documentul atașat „ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL” și să îl atașați la solicitare.

 


INFORMARE cu privire la folosirea foyerului Filarmonicii în scopul realizării de ședințe foto

Tarif: 200 lei/oră

Ședința foto se va aproba în baza unei cereri depusă la registratura Filarmonicii Arad sau transmisă la adresa e-mail office@filarmonicaarad.ro.

Cererea va fi însoțită de:

  • copia actului de identitate în cazul persoanelor fizice,
  • copia actului de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului în

cazul SRL, PFA, II, IF;

  • copie CIF în cazul asociațiilor.

Solicitantul va menționa în cerere numărul de ore necesar pentru ședința foto, conform modelului pus la dispozițe pe site-ul Filarmonicii Arad: MODEL CERERE PERSOANE JURIDICE / MODEL CERERE PERSOANE FIZICE.

Pe baza cererii se emite factura care va fi achitată de către solicitant cu cel puțin 2 zile lucrătoare anterior datei în care va avea loc ședința foto, prin virament, în contul IBAN ROTREZ02121G365000XXX deschis la Trezoreria operativă Municipiul Arad, CUI beneficiar 3678246.

 

Vă rugăm să consultați documentul atașat „ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL” și să îl atașați la solicitare.